Hej mina vänner! Återhämtar mig fortfarande psykiskt från Summerburst. Sån fruktansvärt sjuk succe och helt klart minnen för livet. Det bästa event jag varit på!! Finns inte några bra ord att använda, så nu slutar vi prata om det :) Det räcker med att säga att jag kände mig problemfri, glad och lycklig i två dygn och det är såå mycket värt för mig :D
.
Den här veckan är jag ledig från jobb för att hinna med alla småsaker som ska fixas, bland annat så hjälper jag Rambo inför bröllopet som nu är PÅ LÖRDAG!! Längtar, äntligen är det dags!! Fix och trix med det, imorrn är det fix inför midsommar och sen rullar det igång. Vi håller tummarna för normalt väder (alltså inte sverige-väder) och ler hela vägen in i mål nu. Puss på det!

1 kommentarer

Noella

28 Jun 2012 14:18

Hej!
Jag ska läsa mitt andra och sista år på Santa Monica College i höst för att ta mitt AA-degree. Ser att du pluggade Fashion i LA innan du gjorde transfer till FIT i NYC. Vill göra transfer till skola i NYC efter Santa Monica. Hur lyckades du göra transfer? :)

Svar: Hej Noella! Jag fick inte göra en transfer, utan FIT tog en del av mina kurser bara, resten får man "läsa om" tyvärr.. Du kan undersöka vilka kurser som dom skulle kunna tänka sig ta emot, och försöka läsa så många sådana som möjligt nu ditt sista år på SMC så att du kan tillgodoräkna dig dom sedan :) Kram
Jessica

Kommentera

Publiceras ej