Jag vet att jag är helt off, men jag tror att all min energi just nu går åt till att lugna mig själv. Har egentligen inte gått ut med det officiellt, men alla mina närmsta vet att det idag är exakt en månad tills jag landar på Arlanda permanent efter att ha bott i USA i över 5 år. Tog beslutet i våras men har sedan dess lagt det åt sidan och nu börjar det krypa sig på. Det känns sjukt bra men samtidigt otroligt vemodigt. Så jag är redan och kommer väl vara väldigt upp och ned i humör, känslor etc närmsta tiden. Och när jag känner så gör jag bäst i att hela tiden vara i sällskap av mina nära och kära. Har en grupp människor här som just nu fungerar som stand-in familj och som har blivit några av mina allra bästa bästa kompisar, och jag vill ge all min energi åt att umgås med dom så mycket som bara möjligt nu. Det får bli lite bilduppdateringar, för jag tror ärligt talat inte att jag har så mycket att säga förrän den dagen det är dags, då jävlar!
 
Den här veckan tog jag lite semester och åkte till Scottsdale, Arizona, och hälsade på Sylvias familj. Dom behandlar mig preciiiiis som en i familjen så jag gled in där som en fjärde syster och hängde några dagar. Lata dagar med drinkar i poolen, goda middagar på stan, myskvällar, shopping och bio hann vi med helt utan stress. Jag älskar verkligen att åka dit, SÅ lugnt och skönt och varmt. Dessutom är det kaktusar överallt och av någon anledning har jag sedan jag var liten alltid varit lite besatt i kaktusar, så att få se dom "vilda" och i mänslig storlek är lika coolt varje gång.. :) Här kommer lite bilder.
 
 
Nu ska jag iväg och njuta lite mer av livet!
Puss
 

Kommentera

Publiceras ej