Igår åkte Jordyn tillbaka till Seattle, hon var här några dagar och hälsade på vilket jag tyckte var helt underbart eftersom jag inte sett henne på mycket länge och inte kommer göra det på ett bra tag nu igen. Vi hade några bra dagar och hängde mycket med mina brudar. Många bra frukostar, luncher och middagar och många långa promenader i sol (och regn)! Tog såklart även med mig Jordyn ut på brakfest!
 
 
 
Annars är väl saker och ting lite halvstressiga nu minst sagt. Samtidigt som Jordyn var här och samtidigt som jag håller på att avsluta jobbet så måste jag ensam sälja allt i lägenheten och försöka flytta ut mig själv och min idiot till rumskompis. Det är svårt att hitta tid till att alltid finnas till hands för alla som vill komma och titta på saker man säljer, men jag behöver pengarna och kan ändå inte få ut grejerna ur lägenheten själv, så man får väl lida lite. Tur att man alltid är starkare än man tror, men ja, jag önskar mest att den här veckan kan vara över. NU tack!

Kommentera

Publiceras ej