Efter Fashion Week började min tid i New York rinna ut. Jag spenderade dagarna med mina fina och nätterna med mina fina. Jag förstod nog inte riktigt vad som skulle ske, men det var lika bra för då kunde vi njuta av alla timmar och minuter av dygnet. Söndagen den 15e September hade vi planerat min hejdå-fest. Eller planerat och planerat, jag och alla mina bästisar skulle ses hemma hos Lavinia och sen gå på day party. Det var typ det. När vi väl kom till Lavi hade hon ordnat världens champagne brunch och tårarna var nära redan då. Vi hade världens bästa brunch och sen bar det av till mitt älskade andra hem, PHD Rooftop. Där var massa fler folk man kände och mitt i allt, till min favoritlåt, blev jag upplyft på en pall och en tårta med tomtebloss kom in och alla mina kompisar samlades runtomkring och hoppade och skrek. Jaha då kom tårarna.
 
Därefter bar det av till Lavo för en av de galnaste middagarna jag varit på. Se bild nedan på mig och Maria i indianfjädrar, det förklarar allt. Folk dansade på borden, mat och dricka fanns överallt och självklart betalade vi inte en krona. Vid midnatt tyckte vi att det var dags för lite mer, och träffade därför upp lite kompisar på nattklubben SL för ännu lite mer fest. Vid tre-tiden kom jag hem igen 13 timmar efter att festen börjat. Behöver jag säga att måndagmorgonen var hård?? Helt underbar dag och trots att jag var mer bakis än någonsin på måndagen kände jag sån otrolig lycka i hjärtat så jag vet inte hur jag ska beskriva den. Så tacksam och glad för de UNDERBARA människor jag träffat på andra sidan jorden!
 
Fortsättning följer...
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej