Har haft en helt underbar vecka med mamma precis. Om det var något jag behövde så var det att slappna av, och det har jag gjort. Vi har hunnit med så mycket men ändå mest bara segat omrking och inte spänt för många muslker. Morgonpromenader, stranden, zoo, mysmiddagar, drinkar, firat min födelsedag i efterskott och båttur har det blivit, och nu är mammsen påväg till flygplatsen. Vi konstaterade att nästa gång vi ses bara är om två månader, vilket vid det här laget inte är någonting jämför med tidigare :)
 
Veckans hetaste tips är Red Rooster Harlem! Hur skön restaurang som helst med cool musik, cool inredning, cool stämning, och SVENSKA KÖTTBULLAR!! Hallelulja! Restaurangen ägs av svenska kocken Marcus Samuelsson och är en blandning av ett gammaldags Harlem med svenska influenser. LOVE! Firade min födelsedag där med mammsen och fick riktigt fina presenter på köpet. Bäst helt enkelt!
 
Min mamma är verkligen en riktig mamma, tar hand om en som aldrig förr och vi har (läs: hon har) både storstädat hela lägenheten och tvättat två gånger. Hur mysigt som helst med en mammavecka!
 
 
<3

1 kommentarer

M

22 Jul 2013 12:47

<3

Kommentera

Publiceras ej