Igår nådde jag en stor milstolpe i mitt liv. Som ni vet har jag jobbat hårt (ingen vet nog hur hårt) med designern Delfina Balda och vår Spring/Summer 2014-kollektion. Det är jag som ansvarat för design och utveckling av kollektionen och igår var det dags att fota säsongens "lookbook", som alltså betyder bilder på alla "looks" vi tagit fram till nästa sommar. Det var alltså min första photoshoot som designer och jag hade nog aldrig kunnat gissa hur bra det skulle kännas. Jag var mest i extas hela dagen, samtidigt som man inte kunde slappna av en sekund för att allt behövde bli perfekt. Vi gjorde photoshooten i en exotisk trädgård långt in i Brooklyn och höll på i ca 16 timmar. När jag kom hem vid 2-tiden på natten kände jag varken fötter eller hjärna - men det var värt det!! :D SÅ GLAD!
 
Tyvärr är ju allt lite hemligt, men två bilder tänkte jag lägga upp, så får ni lova att inte säga nåt ;)
 
 
Så bra dag! Något segt idag på jobbet måste jag säga, för oss alla.. Imorgon får det bli nya tag helt enkelt, men det är det värt för vi är alla sjukt nöjda med hur allt blev och hoppas att slutresultatet blir lika bra som vi tror!
 
PUSS
 

Kommentera

Publiceras ej